از برگزاری نشست تعاملی تا اعطای احکام رابطین فهمای جیرفت 

از برگزاری نشست تعاملی تا اعطای احکام رابطین فهمای جیرفت 

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: روز پنج شنبه نشست هم افزایی و تعاملی رابطین فهما شهرستان جیرفت در ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن مهم برشمردن سومین رویداد ملی فهما، گفت: روز پنج شنبه نشست هم افزایی و تعاملی رابطین فهما شهرستان جیرفت در ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: هدف از برپایی این نشست بحث و گفتگو و همچنین ارائه راهکار در راستای حضور حداکثری کانون های فهمای شهرستان در سومین رویداد ملی فهما و ثبت فعالیت های آنها در سامانه بچه های مسجد بود.


وی نقش رابطین فهما را نقشی تاثیرگذار در این رویداد ملی خواند و بیان کرد: چنانچه رابطین فهما که از مدیران کانون های شاخص هستند، در سومین رویداد ملی فهما فعال بوده و با کانون های زیر مجموعه خود نیز تعامل داشته باشند، قطعا سومین رویداد فهما به خوبی پیش می رود.


خوبی زاده ابراز کرد: امیدواریم در فهمای ۱۴۰۰ از سوی ستاد فهمای کشوری حمایت های بیشتری از رابطین شود تا انگیزه حضور و فعالیت آنها در این رویداد ملی بیشتر شود.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان ادامه داد: یکی از محورهای نشست رابطین فهمای شهرستان جیرفت، مسابقات قرآنی مدها متان، ثبت برنامه های کانون ها در سامانه بچه های مسجد، مجوز الکترونیکی کانون های فهما بود.


وی اظهار کرد: در شهرستان جیرفت تعداد ۵ کانون به عنوان رابطین فهما انتخاب شده اند که این تعداد رابط ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف و برنامه های سومین رویداد ملی فهما هستند.


خوبی زاده با تاکید بر این که در سطح کانون های فهمای جنوب کرمان ۲۳ رابط فهما فعالیت دارند، یادآور شد: رابطین فهما بازوهایی توانمند هستند که می توانند در پیشبرد اهداف و برنامه های این ستاد به ما یاری رسانی کنند. 

 

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: در پایان این نشست احکام جدید رابطین فهمای شهرستان جیرفت به آنها اعطا شد و امید است با همکاری و هم افزایی رابطین بتوانیم شاهد شکوفایی، پویایی و حضور حداکثری کانون های فهمای شهرستان در این رویداد مهم باشیم. 

پایان پیام/ 586